Antwoorden op veelgestelde vragen

Waarom Upgrades Bijles?

Upgrades Bijles zorgt voor kwalitatieve bijles voor een prijs die niet is te vergelijken met de grote, landelijke bijlesbureaus. Daarnaast bieden wij transparantie, u weet waar u aan toe bent; geen inschrijfkosten, geen zoekkosten, geen uitschrijfkosten, geen opzegtermijn. U betaalt alleen de pakketkosten, niets meer en niets minder. Daarnaast begeleiden wij onze streng geselecteerde bijlesgevers, zodat wij de beste bijles aan uw kind kunnen geven.

Hoe kan ik mijn kind aanmelden voor bijles?

U kunt uw kind hier aanmelden voor bijles. Ieder kind heeft andere behoeften, dus u kunt via de link zelf kiezen welk pakket bij uw kind past. De prijzen per pakket en meer informatie kunt u hier vinden.

Waar vindt de bijles plaats?

De bijles vindt plaats bij u thuis of op een openbare plaats, zoals op school of in de bibliotheek. U kunt uw wensen aangeven bij het bestellen van het pakket of u overlegt met de bijlesgever.

Wanneer vinden de bijlessen plaats?

Bij het inschrijven kunt u dagen en tijden opgeven waarop u bijles wilt. Samen met de bijlesgever spreekt u later af welke tijden voor jullie beiden mogelijk zijn om bijlessen in te plannen. Vaak kunt u een vast tijdstip afspreken, op vaste dagen.

Ik twijfel erg of ik bijles wil nemen. Kan ik ook 1 maand bijles bestellen?

Bij Upgrades Bijles kunt u het pakket bestellen dat uw kind in een maand nodig heeft. Dit houdt in dat u als proef pakket A kunt bestellen. U kunt altijd meer uren in de maand aan bijles afnemen dan u heeft besteld. Voor meer informatie, klikt u hier. Mocht het zo zijn dat de bijles toch niet goed bevalt, dan kunt u gelijk het urenpakket opzeggen voor de volgende maand, zonder uitschrijfkosten. U zit dus nergens aan vast.

Hoe lang zijn de uren van mijn pakket houdbaar?

De uren uit het pakket zijn twee maanden houdbaar. Dat betekent dat u twee maanden de tijd heeft om de uren op te maken. Als dat niet lukt kunt u beslissen om een kleiner pakket aan te schaffen of om voor ons Flexibel pakket te kiezen (waarbij u niet vast zit aan een aantal uren per maand). Voor meer informatie, klikt u hier.

Zijn er nog bijkomende kosten naast de pakketkosten?

De pakketkosten zijn alle kosten die u hoeft te betalen. Bij Upgrades Bijles doen we niet aan inschrijfkosten, zoekkosten, uitschrijfkosten of een reisvergoeding voor de bijlesgever.

Hoe komt het dat ik nergens iets over BTW tegen kom?

Bijlessen zijn in Nederland vrijgesteld van BTW. Dat wil zeggen dat wij geen BTW aan u doorrekenen en u dus gewoon de pakketkosten betaalt zonder BTW.

Wat is de opzegtermijn bij Upgrades Bijles en kan ik mijn pakket aanpassen als ik dat wil?

Upgrades Bijles werkt niet met een opzegtermijn. U kiest welke maand u wilt stoppen en overlegt dit met de bijlesgever. Zo kunt u de bijles stoppen in welke maand u dat wilt en zit u nergens aan vast. Maandelijks kijkt u of u bijles nodig heeft en kunt u het pakket aanpassen aan uw wensen. Zo kan u bijvoorbeeld tot 31 mei beslissen of u in de maand juni nog wel bijles wilt.

Wat als het niet klikt tussen mijn kind en de bijlesgever?

Het is altijd mogelijk dat het niet klikt tussen uw kind en de bijlesgever. Als dit het geval is kunt u ons er van op de hoogte brengen door een mailtje te sturen naar info@upgradesbijles.nl of het contactformulier in te vullen. Wij gaan dan direct voor u op zoek naar een ander bijlesgever.

Wie geven er bijles bij Upgrades Bijles?

Onze bijlesgevers zijn doorgaans student aan een hogeschool of universiteit en hebben hun middelbare schooldiploma gehaald met goede cijfers. Onze bijlesgevers worden onder andere geselecteerd op hun diplomacijfers, zodat wij de kwaliteit van uw bijlessen kunnen waarborgen.